Zsírégetés

Hogyan lehet fogyni otthon a mell, Zsírégetés férfiaknak

Tartalom

    Akár egy nagyobb fogyás vagy szoptatás után is előfordulhat, hogy a mellek veszítenek rugalmasságukból, és megereszkednek.

    hogyan lehet fogyni otthon a mell

    Azonban ilyenkor nem a sebészkés jelenti az egyetlen megoldást: a mellizomgyakorlatok megerősítik a keblek alatti izomzatot, megemelve azokat. A súlyzós edzésekkel nem a mell laza zsírszövetét, hanem a hogyan lehet fogyni otthon a mell alatt fekvő izmokat dolgoztatod meg. A zsírszövet alá plusz szövetek épülnek, amelyek megemelik, formásabbá teszik a mellkast, ennek hála pedig a dekoltázs is sokkal tónusosabbá, dekoratívabbá válik.

    Mellemelő gyakorlatok otthonra Az alábbi gyakorlatokat otthon, a négy fal között is könnyedén kivitelezheted.

    Használhatsz súlyzókat, esetleg helyettesítés gyanánt két másfél literes ásványvizes palackot, és már indulhat is az edzés. A gyakorlatokat kétszer egy percig végezd heti három alkalommal. Fekvőtámasz A legismertebb és leghatékonyabb mellizomgyakorlat a fekvőtámasz, amelynél a mellizom, a váll és a tricepsz dolgozik.

    hogyan lehet fogyni otthon a mell

    Ha azt szeretnéd, hogy az izmok keményebb terhelést kapjanak, válaszd az úgynevezett spártai fekvőtámaszt, ahol a karok kétszer nagyobb vállszélességben helyezkednek el.

    Ügyelj az egyenletes légzésre és ne lendületből, hanem izomból végezd a gyakorlatot. Tárogatás Helyezkedj el egy széken, esetleg a földön, vedd kezedbe a két ásványvizes palackot, amit nyomj a mellkas fölé, majd végezz tárogatást velük: a súlyzókat engedd lefelé, a könyököd legyen enyhén behajlítva.

    hogyan lehet fogyni otthon a mell

    Ha széken ülsz, menj egészen a tested vonala alá. A gyakorlat a deltaizmokat is alaposan megdolgoztatja.

    Akkor van értelme belevágnod, ha nem akarsz visszahízni!

    Kitolás Állj egyenesen, a súlyokat emeld vállmagasságba, majd told ki őket a fejed fölé. Ügyelj arra, hogy ne lendületből, hanem izomból végezd a gyakorlatot.

    Mellékzsír fogyás Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd rendkívüli fogyás okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!