Így küzdj a hasi zsír ellen! 10 hatékony jóga póz, amiről nem is gondolnád, mit művel - Blikk Rúzs

Híd póz a fogyáshoz. Edd magad karcsúra! Csúcsminőségű fogások a Te anyagcseretípusodra szabva: Megújult a Metodic Food

Még ha egészséges étrendet követünk és rendszeresen edzünk is, elérni a lapos hasat nem megy egyik pillanatról a másikra.

További cikkeink a témában

Azonban nem szabad feladni, néhány egyszerű jóga gyakorlattal közelebb kerülhetünk a célhoz! A jóga az egyik leghatékonyabb edzésforma, melyet már éve gyakorolnak. Az egész testet átmozgatja és nemcsak formálja az izmokat, de ellazítja és megnyugtatja az elménket is.

híd póz a fogyáshoz gyors fogyás chili

Több minta könnyűtől az összetettig terjedő gyakorlatával mindenki talál benne olyat, amit bele tud illeszteni a mindennapjaiba. Nézzük a 10 leghatékonyabb jóga pózt a hasi zsír ellen: 1. Deszka póz Kumbhakasana A deszka póz az egész testet megdolgoztatja.

Sokan alkalmazzák ezt a módszert!

A combokra, a fenékre, a vállakra, a hátra és a makacs hasi részre fókuszál elsősorban. Így csináld: Helyezkedj el fekvőtámaszhoz kinyújtott karral.

Lélegezz és tekinteted szegezd a tenyerek elé. Vigyázz, hogy a hát és a gerinc egyenes legyen. Tenyeredet laposan tartsd a talajon, szétterpesztett ujjakkal. Feszítsd meg a hasizmokat. Maradj ebben a helyzetben másodpercig, mielőtt térdre ereszkednél.

Jóga a fogyás sikeréért | nlc

Szélhajtó póz Pavanamukthasa Nagyon jó gyakorlat a derékfájdalom enyhítésére, formálja a híd póz a fogyáshoz és a combot. Az egészséges pH egyensúly a melltartó zsírvesztés módjai és az anyagcsere serkentéséhez alkalmazzák.

Így csináld: Feküdj a hátadra, lábak nyújtva, a sarkak egymáshoz érnek, a karok a test mellett nyugszanak.

híd póz a fogyáshoz zsírt éget, majd ömlesztve

Vegyél egy lélegzetet, miközben hajlítsd be a térdeket és húzd őket a mellkasod felé. Tartsd behajlítva a térdeket, miközben közelebb húzod őket a mellkasodhoz.

Feszítsd meg a combjaidat és gyakorolj híd póz a fogyáshoz a hasizmokra. Fújd ki a levegőt, engedd el a térdeidet, karjaidat fektesd magad mellé.

Kapcsolódó cikkek

Híd póz Naukasana A hát- és a lábizmokra koncentrál, melyek elősegítik a csípő tájékon lerakódott zsírmennyiség csökkenését. Így csináld: Feküdj a hátadra, lábak kinyújtva, karok a test mellett.

Vegyél levegőt, miközben felemeled a lábaidat, megfeszítve a lábujjakat és a lábfejet. A lábak végig maradjanak egyenesek.

A törzs a lábakkal 45 fokos szöget zárjon be, a karokat egyenesen nyújtsd a lábak felé. Normál ütemben lélegezz, míg tartod a pózt 15 másodpercig.

  • Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » 2 gyakorlat, ami drasztikusan átformálja a tested — hálás leszel magadnak 2 gyakorlat, ami drasztikusan átformálja a tested — hálás leszel magadnak A jóga szálkásító, karcsúsító hatását nem lehet vitatni — és van két olyan gyakorlat a pozíciók közt, amelyek kiemelkedően hatékonyak.
  • Május
  • Most ezt a világ egyik legjobb fitnesz formájának tekintik.
  • Blikk Rúzs A hasi zsír az az ellenfél, amivel szemben élete során mindenki felveszi a harcot legalább egyszer.
  •  С какой целью.

Engedd el a pózt és pihenj 15 másodpercet. Íjfeszítés Dhanurasana Ideális a hasi izmok erősítéséhez. A gyakorlat során az egész test megfeszül, megnő az energia és javul az emésztés.

2 gyakorlat, ami drasztikusan átformálja a tested – hálás leszel magadnak

Így csináld: Feküdj hasra, lábak kinyújtva, karok a test mellett. Hajtsd fel annyira a lábadat, hogy a karjaidat hátranyújtva elérd és meg tudd fogni a bokádat vagy a lábfejedet.

Itt nem segít sem a fogyókúra, sem a hízókúra, kizárólag a kőkemény edzés. Unod már az edzőtermi gyakorlatokat? A súlyzós edzést? Akkor ideje újítani jógával!

Tartsd másodpercig a pózt, közben lélegezz egyenletesen. Fújd ki a levegőt és térj vissza a kezdő pozícióba, pihenj 15 másodpercig.

híd póz a fogyáshoz amszterdami fogyás

Ismételd 5-ször szünetekkel. Kobra póz Bhujang Erősíti a gerincet és a felsőtestet. Ez a póz azonban nem ajánlott azoknak, akiknek sérve vagy hátsérülése van, valamint várandós nőknek sem szabad végezniük.

híd póz a fogyáshoz pár fogyás fogadás