A hatékony zsírégetés alapjai :: Fitness Akadémia

A zsírégetés edzésének legjobb ideje

Béres Alexandra - A legjobb formád (1. rész)

Amikor a legjobb zsírégető mozgásformát keresed, nincsen könnyű dolgod, hiszen sokan saját kedvencünkre esküsznek. Mutatjuk azonban ehelyett inkább a tudományos álláspontot a kérdésben.

Egy,  a Journal of Sports Medicine and Physical Fitness hasábjain megjelent kutatás különböző aerobikmozgásokat hasonlított össze súlyvesztés, zsírleadás, izomtömeg-növekedés és az általános fittségre gyakorolt hatásuk szerint.

a fogyás fiatalabbá teheti-e index fogyókúra

A résztvevők túlsúlyos nők voltak, akiket 32 fős csoportokba osztottak a zsírégetés edzésének legjobb ideje. Mutatjuk, melyik mozgás bizonyult a leghatékonyabbnak! A legjobb zsírégető edzés A legjobban a magas intenzitású program teljesített, mely heti négyszer kemény aerobikgyakorlatokat és kardiót kombinált.

fogyás tengerimalac alli fogyás costco

Az edzés az olyan mozdulatokra fókuszált, amelyek során ugrálni kell, azaz mindkét talp egyszerre elhagyja a talajt. A programban akadtak kickboxolásra, táncra és az intervallum edzésekre emlékeztető szakaszok is.

  • Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra? | Intenset blog
  • Zsírégető edzésmódszerek: Melyik a leghatékonyabb?
  • Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!

A teljes edzés 10 perc bemelegítést, 40 perc magas intenzitású mozgást, majd 10 perc levezetést tartalmazott. Az alacsony intenzitású program résztvevői ugyanennyit edzettek, ám erősítő gyakorlatokkal helyettesítették az ugrálást. Az edzés 10 perc bemelegítésből, 30 perc ritmikus aerobikból - például sztepptornából - 20 perc gépekkel végzett erősítő edzésből és 10 perc levezető mozgásból állt.

fogyókúrás nyári tábor ütemterv a fogyáshoz

A különbség 24 hét súlycsökkentő segédanyagok 2021 jelentős volt. Ez súlyban 4,5 kilót jelentett 2,7-hez képest. Az alacsony intenzitású program résztvevői ezzel szemben jelentős mennyiségű sovány izomra és gyorsabb anyagcserére tettek szert.

A magas intenzitású edzést követők izomzata azonban stagnált.

hogyan lehet lefogyni a hasadról kvet fogyás

A kutatók ebből azt a következtetést vonták le, hogy a kardió jellegű, intenzív, ugrálós gyakorlatok az alkalmasabbak zsírégetésre. Az erősítő edzés eredménye azonban nem a leadott kilókban látszik meg, hanem abban, hogy a felépített izomtömegnek köszönhetően a test tartósan több kalóriát éget el.

  • Zsírégetés testmozgással - Legjobb zsírégető edzés
  • Rajtam nem múlik, hogy segítsek neked is, ami a fogyást illeti.
  • Felvétel Clean Egész testes húzások húzódzkodás variációk, invertált evezés Válaszd a nagy, összetett gyakorlatokat, még ha nem is fűlik hozzá elsőre a fogad, és a várt hatás nem marad el!

Ha tehát a zsírégetés a legfőbb célod, válassz egy kardióra alapozott edzésformát, míg ha izmokat szeretnél építeni, akkor érdemes az erősítésre koncentrálnod.