Napi 4 perc alatt fitten és jó formában: TABATA

3 perc zsírégető tabata, Ismered a Tabata edzésmódszert? Lépj be a világába! | Peak girl

Megosztás Küldés A Tabata lényege Magát a módszert Izumi Tabata japán professzor fejlesztette ki, aki a gyorskorcsolya csapatának teljesítményét szerette volna fokozni.

fogyás harford megye md

A program lényege, hogy különböző szinteken tesztelve a sportolókat, a rövid ideig tartó sprinteket még rövidebb pihenő kövesse. Később bebizonyosodott, hogy a teljesítményük jelentősen nőtt.

Expressz zsírégetés 5 perc alatt – Itt a Tabata!

Az intenzív mozgásnak köszönhetően pedig a szervezet órákkal az edzés után is képes zsírt égetni. A titok így a rövid ideig tartó intenzív terhelés és pihenés váltakozásában rejlik. Mindemellett az is elmondható, hogy a 4 perces maximális erőbedobással végzett Tabata gyakorlatok, ugyan olyan aerob előnyökkel jár, mint egy 60 perces futás vagy hasonló intenzitású mozgás.

60 napom van a fogyásra

Hihetetlennek tűnik, hogy mostantól a hosszú edzést felválthatja egy ugyan olyan hatékony edzésforma, ami otthon is könnyedén elvégezhető. Ne feledd, nagyon 3 perc zsírégető tabata az alapos bemelegítés, ugyanis jelentős megterhelésre számíthatsz! Annak ellenére, hogy idő hatékony, jóval több kalóriát égethetsz el, mint egy közepes intenzitású edzéssel!

zsírégetés hízás

Íme, pár hasznos tanács: Különböző módon variálhatod a mozgás típusokat, legyen szó fenék- has- vagy karerősítésről. Az edzés 4 perces időszakokban zajlik, s egy gyakorlatból ismétlést kell végezned.

zsírvesztés hatása a testre

A 20 másodperces intenzív gyakorlatot 10 másodperc pihenő váltja fel. A gyakorlatokat fontos, hogy ugyan azzal az erőbedobással végezd el.

zsírégető kályhacső

Figyelj nagyon a légzésedre is! Kezdetben elég, ha heti alkalommal iktatod be a Tabata edzést Mindig más izomcsoportot mozgass meg, és szánj elég időt a pihentetésükre is! Amennyiben kombinált, mindent átmozgató edzést végeznél, úgy variáld a gyakorlatokat.

4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál!

Néhány gyakorlat a kezdéshez: Guggolásból felugrás: álló helyzetből menj le guggolásba, majd ugorj fel, lendítsd mindkét karod, végül tárj vissza guggolásba. Igyekezz minél magasabbra ugrani, 20 másodpercig folytatnod kell folyamatosan. Négyütemű fekvőtámasz: pontosan úgy, ahogy tornaórán csináltad.

Guggolásból hátraugrasz fekvőtámaszba, vissza guggolásba, felugrasz karlendítéssel, majd vissza guggolásba.

  • Bpi zsírégető roxy
  • 4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál! | Diéta és Fitnesz
  • 4 perces szuper intenzív zsírégető edzésmódszer: Itt a Tabata
  • Feltalálója Izumi Tabata professzor, akinek az elsődleges célja ezzel az edzésmódszerrel az volt, hogy feljavítsa a japán gyorskorcsolyázók teljesítményét.

Gyors helyben futás: kiegészítheted sarok- vagy térdemeléssel Fekvőtámasz: A fekvőtámasz beállásokat váltogasd alkarra helyezkedéssel. Fekvőtámasz kiindulásból ereszkedj le alkarra, 3 perc zsírégető tabata végig egyenes háttal.

  • Lefogy 5 kg 3 hét alatt
  • Ismered a Tabata edzésmódszert? Lépj be a világába! | Peak girl
  • 4 perces szuperintenzív, zsírégető Tabata edzés - BodyBuilding - Ép testben ép lélek
  • Lépj be a világába!

Síelés: zárt lábakkal ugrálj egyik oldalról a másikra, mintha rugók lennének a lábadon Válassz ki két gyakorlatot, és szakaszonként váltogasd. Ebben az esetben nem elég egy sorozatot végigcsinálni, legalább kettő-három sorozatot érdemes végig csinálni.

Kinek nem ajánlott?

A Tabata-protokoll – mire elég 4 perc kardió?

A magas vérnyomásban szenvedők, szív- és érrendszeri betegeknek nem ajánlott, azonban a gyakorlatok normális elvégzése idáig senkire nem tett negatív hatást. A gerinc problémával küzdők is figyeljenek jól oda a bemelegítésre és a mértékre.

A dohányzók fokozatosan szoktassák hozzá szervezetüket a megterheléshez! Bakos Szintia.

A Tabata-protokoll — mire elég 4 perc kardió? Az intervallum edzés egyik legismertebb protokollja a Tabata.